Indenlandsk netbutik. 1 dags leveringstid.

FAQ

HVAD ER BETALINGSMULIGHEDERNE?

Du kan betale med Walleys faktura/delbetaling, PayPal, Apple Pay, Google Pay, MobilePay, Pivo, Siirro og via Paytrail eller VivaWallet med netbankoplysninger. Du kan finde mere detaljeret information om betalingsmetoder her .


HVILKE LEVERINGSMÅDER TILBYDER JERONE?

Normal postpakke, pakkeautomat, Matkahuolto-pakke og postens Expresspakke.


HVOR MEGET ER LEVERINGSGEBYRET?

Fragtgebyret er gratis med postpakker for ordrer over €60. For små ordrer er leveringsgebyret 4,90 €. Hjemtransport koster 9,90 €.


HVOR LANG ER LEVERINGSTIDEN?

Normal leveringstid er 1-2 hverdage.


SENDER DU UDEN FOR FINLAND?

Ja vi gør. Vælg venligst din placering øverst på siden.


HVOR KAN JEG AFHENTE MIN PAKKE?

Med en sporingskode eller en ankomstmeddelelse fra det postkontor, der er nærmest din by eller det kontor, du vælger. Medbring billed-id. Bestillingen afgivet i pakkeautomaten vil blive afhentet fra den maskine du har valgt, hvis den ikke er fuld.


HVORFOR ER MIN STØRRELSE IKKE TILGÆNGELIG?

Hvis du ikke kan finde din størrelse, er den udsolgt. Vi har sæsonvarer og som hovedregel får vi ikke flere af samme størrelse, hvis det løber tør. Vi holder vores lagerbeholdning lavt med vilje, og der er normalt ikke mange styk af en vis størrelse til rådighed, så det unikke og individualitet i vores udvalg ikke lider. Vi opfylder vores kunders ønske om, at de kan stole på, at de kan klæde sig unikt i vores tøj.


HVORDAN VED JEG HVILKEN STØRRELSE JEG SKAL BESTILLE?

De fleste produktbeskrivelser har instruktioner til at finde den rigtige størrelse, men hvis du vil sikre dig, at størrelsen er korrekt, kan du sende en mail om det her , spørge til råds i vores online support eller ringe til vores kundeservice. Hvis du angiver din højde og vægt, vil det være nemmere for os at rådgive dig om at finde den rigtige størrelse.


HAR JERONE EN FAKTISK BUTIK?

For nu, nej. Du kan købe produkter fra netbutikken og fra afhentningslageret.


KAN JEG KOMME FOR AT HENTE ELLER ARRANGERE PRODUKTERNE?

Ja du kan. Du kan bestille på forhånd eller afmærke interessante produkter, og så komme og arrangere dem på vores lager i Tampere. Du kan finde vejbeskrivelse her .


JEG ØNSKER PRODUKTMÅL?

Ønsker du mere præcise mål på produkterne, eller størrelsesvejledning, så kontakt os enten via live chat, ring til vores kundeservice eller send en mail her


GYLDIGE TILBUD OG RABATTER

Du kan finde aktuelle konkurrencer, kampagner og rabatkoder ved at følge os på sociale medier på Facebook og Instagram.


HVAD SKER DER HVIS JEG IKKE AFHENTER PAKKEN?

Prøv at informere os på forhånd, hvis du ikke kan afhente pakken. Det sendes derefter tilbage til vores lager. Efter en uafhentet efterkravsordre kan du blive udelukket fra levering. For efterkravsordrer, der ikke afhentes, opkræver vi en del af portoomkostningerne, det vil sige €14,90.


HAR PRODUKTERNE RETURNERINGSRET?

Produkterne har 30 dages returret i henhold til fjernsalgsloven fra du har modtaget bestillingen. Produkterne skal være ubrugte, med prisskilte på plads og i egen emballage. Du kan tilpasse, men ikke bruge. Returretten gælder ikke for undertøj, kosmetik eller øreringe af hygiejniske årsager. Vi opkræver 4,90 € for returneringen fra den fradragsberettigede kunde.


HVORDAN RETURNERER JEG MIN ORDRE?

Udfyld returformularen, der fulgte med ordren, omhyggeligt. Tag derefter pakken til posthuset og informer Jerone om, at pakken er en kunderetur. Returneringen er så gratis for dig. Mere detaljerede returneringsvejledninger kan findes her .


JEG HAR BESTILLET MED EN FAKTURA, HVORDAN FUNGERER EN RETURNERING?

Hvis du returnerer hele ordren, betaler du kun returneringsgebyret på €4,90 plus eventuelle faktureringsgebyrer. Hvis du returnerer nogle af produkterne, kan du enten selv trække værdien af de returnerede produkter fra fakturaen, eller vente på, at returneringen bliver behandlet, i så fald vil du modtage en ny, opdateret faktura på din mail. Vi krediterer ikke pengene på kontoen, medmindre du allerede har betalt for at betale regningen.


KAN JEG ÆNDRE FAKTURAENS FORfaldsdato ELLER ÆNDRE FAKTURANE TIL AFTALER?

I spørgsmål vedrørende forfaldsdato og delbetaling anbefaler vi at kontakte Walleys kundeservice direkte.


KAN JEG RETURNERE SALGSPRODUKTER?

Ja, det kan du, hvis de ellers opfylder returbetingelserne.


HVOR HURTIGT FÅR JEG MINE PENGE TILBAGE TIL EN RETURNERING?

Returneringer behandles som udgangspunkt med det samme, dog senest inden for en uge efter returneringen er os i hænde. Dette kræver, at returneringen er ledsaget af et kontonummer. Husk, at Posti tager 2 til 14 dage for kundernes returforsendelser.


HVILKE BELØB VIL BLIVE BETALT TILBAGE TIL MIN KONTO?

Hvis du returnerede alle produkterne fra hele ordren, vil det endelige beløb, der er vist i ordrebekræftelsen, blive indbetalt til din konto minus returgebyret på 4,90 €. Hvis du kun returnerede en del af din ordre, refunderes værdien af de returnerede produkter minus forsendelsesomkostninger og eventuel fakturering/efterkravsgebyr og returneringsomkostninger. For bestillinger lavet med en rabatkode refunderer vi den reelle værdi af produkterne.


KAN JEG BYTTE PRODUKTER?

Du kan foretage ombytningen ved at oplyse os på forhånd, hvilket produkt eller hvilken størrelse du ønsker at bytte, og vi reserverer produkterne til dig på forhånd. Du kan også sætte en anmodning om ombytning i byttekolonnen på returformularen, og hvis størrelsen findes, sender vi den til dig.


HVOR OFTE FÅR DU NYHEDER?

Nye varer kommer til salg hver dag! Da de hurtigste får de mest populære størrelser, er det værd at følge nyhederne ofte.


JEG HAR GLEMT MIT BRUGER-ID/ADGANGSKODE – HVOR KAN JEG FÅ ET NYT?

Din e-mailadresse, som du tilmeldte dig med, fungerer som dit brugernavn. Du kan bestille en ny adgangskode ved at trykke på knappen "Log ind / Registrer" øverst og derefter "Glemt din adgangskode?" - tekst.


KAN JEG BESTILLE PÅ TELEFON ELLER EMAIL?

Ja du kan. I dette tilfælde er det dog kun efterkrav og faktura, der fungerer som betalingsmåder.