Jerone Group Oy's politik om beskyttelse af personlige oplysninger
Jerone indsamler oplysninger om sine kunder og brugere af sin onlinebutik for at give sine kunder den bedst mulige oplevelse, når de bruger sine tjenester. Kundedata bruges blandt andet til at levere en sikker service og til at forbedre kvaliteten af kundeservicen og onlinebutikken.
Jerone respekterer sine kunders privatliv og vil kun bruge de personlige oplysninger, der indsamles, til de formål, der er beskrevet i denne fortrolighedspolitik. Jerone vil ikke sælge eller dele sine kunders oplysninger til andre formål end dem, der er beskrevet i afsnit 7 i denne fortrolighedspolitik.
Dataansvarlig:
Jerone Group Oy ( Virksomheds-ID: 2381931-8)
Kontaktoplysninger:
Sulapuronkatu 1
33700 Tampere
Kontaktoplysninger for spørgsmål vedrørende registret:
Tlf. 0408280202
E-mail: customer service (at) jerone.fi
Navn på registret
Jerones kunderegister
Formål med behandling af personoplysninger
Personoplysninger behandles kun til de foruddefinerede formål, der er anført nedenfor:
- At administrere kundeforholdet og lette kommunikationen
- At behandle, levere og arkivere ordrer
- For at opretholde købshistorik for mulige produktreturneringer eller garantibehandling
- For at forhindre misbrug
- Forbedring af kundeoplevelsen og kvaliteten af kundeservicen
- At udvikle dine egne aktiviteter og tjenester
- At levere målrettet indhold, kommunikation og markedsføring
Dataindhold iregistret
Kundens kontakt- og bestillingsoplysninger: fornavn, efternavn, gadeadresse, postnummer, postby, telefonnummer, e-mailadresse. Mulighed for at sende markedsføringsmeddelelser til kunden, forudsat at kunden har givet sit udtrykkelige samtykke til dette, når han/hun opretter sin kundekonto. Oplysninger om kundeordrer, leverancer og returneringer.
Almindelige datakilder
Kontakt- og kundeoplysningerne i registret indhentes ved starten af kundeforholdet og i løbet af kundeforholdet fra ændringer foretaget af kunden til den dataansvarlige. Et kundeforhold etableres, når en kunde opretter domænenavne til en onlinebutik eller bestiller produkter. På registreringstidspunktet vælges et fravalg af markedsføring. Kunden kan ændre sin opt-out på et senere tidspunkt.
Videregivelse af oplysninger
Vi overfører nogle nødvendige oplysninger til tredjeparter for at opfylde vores forpligtelser i forbindelse med levering af ordrer. Disse tredjeparter omfatter:
- Logistikpartnere, der leverer forsendelser til et sted efter kundens valg
- Partnere, der formidler betaling
- Faktureringsoperatører
- Produktleverandører i tilfælde af direkte leverancer
- Toldvæsenet i tilfælde af produkter købt toldfrit
- Inkassofirmaer, når en faktura er forfalden og videregives til inkasso
- Partnervirksomhederne er forpligtet til at overholde kravene i databeskyttelsesforordningen.
Principper for registerbeskyttelse
Kunderegistret føres i elektronisk form. Adgang til systemet, der indeholder kundedata, og retten til at ændre kundedata er begrænset til specifikt udpegede medarbejdere hos den dataansvarlige.