Indenlandsk netbutik. 1 dags leveringstid.

Kunde service

KUNDE SERVICE:


E-mail: asiakaspalvelu@jerone.fi


Du kan også lægge en besked via kontaktformularen! Hvis din sag ikke haster og ikke vedrører ordrer eller returneringer, kan du sende os en besked på Instagram @jerone_official eller Facebook Messenger.


Vi vil forsøge at besvare din e-mail hurtigst muligt inden for 48 timer på hverdage.

Vi har åbent på hverdage fra 11:00 til 16:00


Adresse på vores kontor:

Sulapuronkatu 1 P 10
33700 Tampere
Finland


Se de mest almindelige spørgsmål nedenfor:


Spørgsmål 1. Jeg har mistet returformularen - hvad nu?

Efter login kan returformularen udskrives fra fanen Returformular. Produkter kan ikke returneres uden en returformular.
Denne returadresse er forudbetalt, så du behøver ikke betale porto ved returnering af produkter. Du efterlader blot pakken på det nærmeste posthus og oplyser vores returkode, som du kan finde på returformularen eller ved at spørge vores kundeservice.
Hvis du har brug for mere information om returnering, bedes du kontakte vores kundeservice.

Spørgsmål 2. Min størrelse er ude af det produkt, jeg ønsker - kommer der flere?

Vi modtager adskillige anmodninger om genopfyldning af udgåede produkter hver dag. I overensstemmelse med vores kundeløfte "Stand out of the crowd", bestiller vi kun enkelte produkter i begrænsede mængder. Så som udgangspunkt supplerer vi ikke gamle produkter, men fokuserer på daglige nyheder.
Du kan dog bestille en besked til din e-mail om de produkter du ønsker, hvis varen kommer til salg igen i den størrelse du ønsker af den ene eller anden årsag. Du kan bestille størrelsesanmeldelsen for det ønskede produkt ved hjælp af funktionen nederst på produktsiden.

Spørgsmål 3. Har du modtaget min retur?

Det tager 2 til 14 dage for kundernes returforsendelser, hvilket naturligvis påvirker ekspeditionstiden for returneringen. Efter at være kommet frem til os, behandles returneringer normalt med det samme, dog senest inden for en uge. Dette kræver, at returformularen er udfyldt korrekt.
Hvis du først efter afsendelsen af returneringen har glemt at udfylde alle sektioner i formularen, kan du sende de manglende oplysninger ved hjælp af kontaktformularen.
Hvis du har bestilt med Walley og ikke har betalt fakturaen endnu, trækker vi produkterne fra fakturaen, og du behøver ikke indtaste dit kontonummer.