Leveringsbetingelser for netbutikken


Gælder fra 21.04.2017. Ved bestilling accepterer du betingelserne.

Generel information om netbutikken
Netbutikkens produkter sælges af Jerone firma-ID: 2381931-.8. Vi sælger produkter til personer, der er myndige i Finland. Produktpriser er inklusiv moms. Vi forbeholder os retten til at ændre priser og porto.

Bestilling
Produkter bestilles generelt online fra Jerone.fi gennem indkøbskurven. Inden du bestiller produkter, skal du logge ind som bruger og ved bestilling udfylde tilmeldingsformularen, det vil sige dit navn, kontakt- og faktureringsoplysninger.

Alle ordrer bekræftes på e-mail, hvori der står pris på ordren, fragtomkostninger og de bestilte produkter. For at modtage en ordrebekræftelse skal du oplyse en e-mailadresse ved bestilling. Kunden forpligter sig til de leveringsbetingelser, der gælder for hver ordre.

Ordrebekræftelse
Vi sender en ordrebekræftelse på e-mail, hvor du evt. kan se:
• ordrenummeret
• det endelige fakturabeløb
• bestilte produkter
• betalingsmetode
Du kan også tjekke indholdet af ordren via brugerkontoen på vores hjemmeside.

Leveringstid
Vi poster produkterne alle hverdage, så hele leveringstiden for produkterne er kun 1-2 dage.

Leveringsmetode og leveringsomkostninger
Fragtomkostninger er gratis for ordrer over €60, hvis du vælger postpakke og €4,90 ellers. Prisen på Express-pakken er €9,90. Vi leverer bestillinger som en pakke, som en eksprespakke, til Postis Parkettautomaat eller som en lille pakke. Pakker kan spores med et sporingsnummer. Du kan finde mere information om Postis pakkemuligheder, betalinger og transportformer på Postis hjemmeside.

Du kan også afhente din ordre på vores lager.

Returbetingelser
Kunden har 30 dages returret. Returretten gælder kun ubrugte og salgbare produkter i original emballage. Vedhæft en omhyggeligt udfyldt returformular med returneringen. Kundens eget ansvar for returneringsomkostningerne er €4,90 , men stadig €0 på grund af en fabrikationsfejl eller leverandøren. Hvis du har bestilt med en faktura, skal du lægge dette beløb til det endelige beløb på fakturaen.

Ved returnering skal du bruge posthusets eller Matkahuolto's forudbetalte kundereturservice - vi refunderer ikke kunden for returneringsomkostninger, der er afholdt fra andre leveringsmetoder! Vi modtager ikke returvarer, der er sendt mere end 30 dage efter levering. Når returneringen er godkendt, vil pengene blive returneret direkte til din konto efter modtagelse og behandling af returneringen, eller produkterne krediteres din faktura.

Husk at tage en kvittering for kunderetur. Vi refunderer kun prisen på de tabte produkter mod en kvittering, som du kan bruge til at bevise, at du har leveret produkterne til posthuset.

Retur adresse
Jerone
Sulapuronkatu 1 P 10
33700 Tampere

Problemsituationer i transport og vedrørende defekte produkter
Hvis produktet er gået tabt under transporten, beskadiget eller leveret forkert produkt til kunden, skal kunden straks anmelde fejlen ved hjælp af kontaktformularen her eller ved at ringe til kundeservicenummeret 0408280202.

Meddelelse om forkert levering eller defekt produkt skal ske inden for 30 dage efter modtagelse af produktet. Hvis pakken er beskadiget med posten, skal produktet straks reklameres til posten.

Lave om
Vi forbeholder os retten til at ændre vores leveringsbetingelser. Inden afgivelse af ordre skal kunden gøre sig bekendt med de til enhver tid gældende leveringsbetingelser.

Jerone håndterer alle kundedata fuldstændigt fortroligt.

Vi forbeholder os retten til at ændre prisen, samt retten til at lukke kundekontoen og annullere eller afslutte transaktioner uden nogen grund. Annullering eller returnering af transaktionen vil dog aldrig medføre økonomiske omkostninger for forbrugeren, hvis betingelserne i henhold til den finske forbrugerbeskyttelseslov er opfyldt. I tilfælde af skader forbeholder vi os retten til at kompensere produkterne for maksimalt den fulde pris inklusive forsendelsesomkostninger, men som god kundeservice kan vi refundere mere.

Hvis du ikke selv kan afhente din ordre på posthuset, kan du underskrive en fuldmagt til en betroet person, som kan afhente din pakke på posthuset med et ID. Hvis du informerer vores kundeservice, kan vi også forlænge pakkeafhentningstiden, så du når at hente din pakke.
Vi opkræver et transportgebyr på €14,90 for uafhentede forsendelser.

Der kan være små tonefejl på produktbillederne.

I specialtilbud som Køb 3, Betal 2, udløber tilbuddet, hvis nogle af produkterne returneres. Når du returnerer et af de tre produkter, betaler du fuld pris for de to produkter, du har beholdt. For at forhindre misbrug forbeholder vi os retten til at opkræve kunden for portoværdien for det beløb, der skal returneres, hvis værdien af ordren oprindeligt oversteg grænsen for gratis fragt, men værdien af de produkter, kunden beholder, er under grænsen for gratis porto. Hvis der i ordren er anvendt en procentrabat, tages der hensyn til den procentvise rabat ved tilbagebetalingen af det returnerede produkt, i så fald er tilbagebetalingen ikke det samme som produktets rabatpris.