Hvad er dine returbetingelser?

Vi gør vores bedste for at få den mest præcise idé og billede af produkterne gennem hjemmesiden. Størrelserne passer normalt lige på én gang, hvis du følger vores størrelsesanbefalinger. Nogle gange lever produktet dog ikke op til forventningerne, så du kan fortryde købet, selvom du allerede har modtaget produkterne.



Betjeningsvejledning


1. Læg produkterne tilbage i deres originale emballage, som de var ved modtagelsen. En tilknappet rynket t-shirt er ikke salgbar og medfører ekstra omkostninger af logistiske og praktiske årsager.

2. Vedlæg den ordrebekræftelse du har modtaget og returformularen, hvor du skriver dit kontonummer og årsagen til returneringen. Hvis du har bestilt hos Walley, kan du enten betale fakturaen og oplyse dit kontonummer til os, eller inkludere fakturaen med returneringen, i så fald vil du modtage en opdateret faktura på din e-mail, efter at returneringen er behandlet.

3. Du kan enten returnere pakken via Matkahuolto eller med posten, vælg mellem følgende:

1. Tag pakken til posthuset og fortæl Jerone Group Oy, at det er en kunderetur. Kontrakt-id'et for kunderetur er 629649

2. Hvis du bruger postpakkeautomaten til at returnere, skal du følge returvejledningen på skærmen.

3. Tag pakken til Matkahuolto og fortæl Jerone, at det er en kunderetur. Kontrakt-id'et for kunderetur er 9552867

4. Bruger du Postens Matkahuolto pakkeautomat til at returnere, kan du bruge returkoden til at ansøge om en aktiveringskode på Matkahuoltos hjemmeside for returnering til automaten.

Posti / Matkahuolto tager pakken til transport og fakturerer Jerone for den, så du ikke skal betale porto for returnering
BEMÆRK! Tag en kvittering fra kunden retur. Vi refunderer kun prisen på de tabte produkter mod en kvittering, som du kan bruge til at bevise, at du har leveret produkterne til posthuset.

BEMÆRK! Returnering er gratis, hvis instruktionerne er fulgt. Vi refunderer ikke returneringsomkostninger, hvis returneringen ikke sker ved hjælp af Itellas forudbetalte kunderetur. Hvis det produkt, der skal returneres, er defekt (beskadiget, brugt), er Jerone ikke forpligtet til at refundere den fulde pris for returneringen. Hvis de returnerede produkter af årsager forårsaget af kunden ikke er i videresalgbar stand, tilbageholder vi en del af salgsprisen som kompensation.

I specialtilbud som Køb 3, Betal 2, udløber tilbuddet, hvis nogle af produkterne returneres. Når du returnerer et af de tre produkter, betaler du fuld pris for de to produkter, du har beholdt. Hvis der i ordren er anvendt en procentrabat, tages der hensyn til den procentvise rabat ved tilbagebetalingen af det returnerede produkt, i så fald er tilbagebetalingen ikke det samme som produktets rabatpris.